[rev_slider alias=”com_vakspec” /]

Hoe kun je vakspecialisten ontwikkelen zodat ze een grotere commerciële bijdrage gaan leveren aan het resultaat van de organisatie? Dus extra leads, hogere klanttevredenheid en meer cross selling kansen.

Neem direct contact met ons op.

Bekijk onze video en download ons eBook

salesvideo

Laat een berichtje achter, wij nemen contact met u op.

    Naam

    E-mailadres

    Bericht

    Al meer dan 250 bedrijven gingen u voor. Hieronder een kleine greep uit onze klantenportefeuille.

    Een actieve commerciële rol voor uw vakspecialisten

    Veel medewerkers in uw organisatie zonder commerciële functie hebben toch regelmatig contact met uw klanten en prospects in directe of indirecte zin. Zij leveren bijvoorbeeld technische ondersteuning, vervullen administratieve taken, verrichten pre- of aftersales consultancy of installatie en service op locatie van de klant. Door het intensieve contact dat ze hebben met uw klanten en prospects, zijn ze een waardevolle bron van informatie en ideeën voor uw commerciële team en de rest van de organisatie.

    De workshops en trainingen van 3to1 zijn speciaal voor alle vakspecialisten of inhoudelijke professionals van uw organisatie ontwikkeld. Hoe communiceren zij proactief over uw bedrijf, hoe herkennen ze commerciële kansen en acteren ze hierop en hoe netwerken ze effectief binnen de organisatie van de klant of prospect?

    Door het inzetten van specifieke vaardigheden en bewustwording van de unieke rol die zij in de onderneming vervullen, zullen ze steviger in hun schoenen staan, een positievere indruk achterlaten en leads en cross-sellingskansen ontdekken en benutten.

    Doelen en resultaten

    Ze hebben een duidelijk beeld van de eigen rol en taakstelling en hoe ze een effectieve bijdrage kunnen leveren aan het commerciële proces.

    Hoe verlopen de belangrijkste verkoopprocessen, welke rol speelt de vakspecialist hierin en over welke elementaire commerciële kennis moet hij beschikken?

    De meest nuttige tips, tricks en tools voor het voeren van goede gesprekken, signaleren van leads en opvolgen van commerciële kansen

    Vakspecialisten nemen met meer zelfvertrouwen deel aan commercieel getinte gesprekken, leveren hierbij een actievere deelname en weten wat ze wel en niet kunnen vertellen en vragen.

    Ze zijn bewuster en alerter op uitspraken, vragen en commerciële technieken van klanten, die als doel hebben om gebruik te maken van de mogelijke onwetendheid van de vakspecialist.

    De vier stadia van ontwikkeling van een inhoudelijke professional met daarbij de valkuilen, do’s en don’ts.

    In-company programma, flexibel van opzet

    Wij verzorgen workshops en trainingen Commerciële vaardigheden voor Vakspecialisten. Deze zijn flexibel van opzet en duren 2 tot 4 uur voor een workshop en 1 tot 2 dagdelen voor een training,  afhankelijk van uw persoonlijke wensen, ambities en de huidige ervaring van de deelnemers. Deze sessies kunnen ook onderdeel uitmaken van een uitgebreider programma.

    Voor wie?

    Onze sessies zijn gericht op iedere vakspecialist of inhoudelijke professional, die regelmatig bij klanten of prospects werkzaamheden uitvoert of contact heeft met klanten via telefoon, mail of chat. Ze zijn geschikt voor zowel een kleine als grote groep, met geen tot enige commerciële ervaring.

    Facts & figures

    Speciale wensen

    Al onze workshops en trainingen worden op maat gemaakt. Tijdens een intakegesprek brengen we uw wensen en doelen in kaart, zodat we ze in het programma kunnen verwerken.

    Onze sessies zijn uitermate geschikt om als keynote of break-out sessie te dienen voor uw themadag. Neem contact op voor meer informatie.

    Iedere sessie is dusdanig opgezet dat zowel ervaren als onervaren deelnemers een leerzame ervaring opdoen.

    Volg ons of link met ons op social media