Zes trends bij complexe inkoopprocessen

Home/Business to Business, Sales, Uncategorized, Videos/Zes trends bij complexe inkoopprocessen

Zes trends bij complexe inkoopprocessen

We hebben de vierde video in onze nieuwe videoreeks Ontwikkelingen in complexe sales gepubliceerd. In deze reeks salesvideo’s geven we een samenvatting van de belangrijkste veranderingen binnen de professionele Business to Business sales in de afgelopen jaren.

In dit vierde deel bespreken we zes trends bij complexe inkoopprocessen, waar we als sales professionals mee te maken krijgen. Deze zes trends zijn:

  • De groei van de DMU,
  • Organisaties gaan voor ‘goed genoeg’,
  • De toenemende kennis van klanten
  • We komen als leverancier steeds later in beeld bij het inkoopproces
  • Contactpersonen willen steeds minder vaak ambassadeur zijn
  • Veel DMU-leden ervaren inkoopprocessen als een grote last

Ga direct naar onze speciale pagina over deze videoreeks om de nieuwe video te bekijken. Hier zullen ook alle toekomstige delen verschijnen, met daarbij een eBook met een korte samenvatting. Klik hier om naar de pagina te gaan.

2018-02-16T11:08:53+00:00februari 16th, 2018|Business to Business, Sales, Uncategorized, Videos|
Ga naar de bovenkant