Ontwikkelingen in complexe sales

Na jaren van relatieve stilstand, is het verkoopvak de laatste vijf jaar weer sterk in beweging, vooral binnen een complexe salesomgeving. Diverse veranderingen op de wijze waarop organisaties producten en diensten inkopen zijn hiervoor de aanjager geweest. Recente onderzoeken tonen aan dat de meest gebruikte salesmethoden toe zijn aan een fikse update. In deze videoserie geven we een samenvatting van de belangrijkste veranderingen en wat deze betekenen voor organisaties en sales professionals.

Alle delen zullen de komende maanden op onze website verschijnen. Daarna zal er ook een e-book verschijnen als samenvatting van alle video’s.

In het eerste deel kijken we naar een korte geschiedenis van verkoopmethoden, vanaf de NCR primer uit 1887 tot en met Solution selling van eind vorige eeuw.

In het tweede deel kijken we naar de vijf niveaus van sales: van transactionele Business to Consumer tot stategische Business to Business.

In deel drie bespreken we een belangrijke verandering van de afgelopen jaren binnen de complexe sales: Challenger Sales.

In deel vier bespreken de zes belangrijkste trends bij complexe inkoopprocessen.

In deel vijf gaan we op zoek naar de beste DMU-leden om te benaderen: de mobilizers.

Deel 6

ebook

Wat moet je doen om dit eBook te downloaden?

Het eBook kan in de toekomst kosteloos worden gedownload.
Abonneer je op onze nieuwsbrief om als eerste te horen als het eBook beschikbaar is.
Je kunt ook direct kosteloos abonneren op ons YouTube kanaal om toegang te krijgen tot al onze video’s.

Abonneer op onze nieuwsbrief

Abonneer je op ons kanaal