Telefonische Acquisitie

//Telefonische Acquisitie
Telefonische Acquisitie 2016-10-13T09:41:17+00:00
Workshop telefonische acquisitie

Meer leads, meer afspraken, meer klanten

Nieuwe klanten werven is van levensbelang voor de continuïteit van uw bedrijf. Naast al uw marketing, social media en netwerkinspanningen, blijft telefonische acquisitie een effectieve manier om uw pipeline te vullen. Maar het plegen van ‘cold calls’ wordt door uw salesmensen meestal ervaren als een moeilijk en demotiverend proces. Tijd dus voor een stevige workshop van 3to1 om meer en betere leads uit uw telefonische acquisitie te genereren.

Om telefonische acquisitie succesvol toe te passen in uw organisatie is meer nodig dat het aanleren van communicatietrucjes, toepassen van slimme belscripts of stug doorbellen na de vijftigste “nee” van de dag. Sterker nog, die methoden werken alleen maar contraproductief. Om de scoringskans en conversie van uw totale telefonische acquisitie drastisch te verbeteren is een radicaal andere aanpak nodig.

In de workshop Telefonische Acquisitie van 3to1 worden uw mensen stap voor stap meegenomen richting een positieve en effectieve acquisitieaanpak. Uw mensen bellen met meer plezier, zijn creatiever in hun gesprekken en uw prospects worden verrast door de prettige ‘human-to-human’ aanpak.

Informatie aanvragen

Doelen en resultaten

De par-5 methode als basis voor telefonische acquisitie, zodat ieder klantcontact positief verloopt
Er zijn slechts enkele ‘tools’ nodig voor een effectieve acquisitie. Scripts, bezwaartechnieken, elevator pitches kunnen naar de prullenbak
Hoe kan inzet van de eigen persoonlijkheid een klik, rapport, flow of engagement worden gecreëerd?
Van alle acquisitiegesprekken mislukt 95% tijdens de eerste 30 seconden: over belstemmen en telemarketeerskramp.
Het geheim zit voor en na het telefoontje: e-mail, social media, hitlists, informatiesuites, CRM en andere tools.

In-company programma, flexibel van opzet

De workshop Telefonische Acquisitie is flexibel van opzet en duurt 1 tot 4 uur, afhankelijk van uw persoonlijke wensen, ambities en de huidige ervaring van de deelnemers. De inhoud is modulair opgebouwd en wordt gemodelleerd naar uw eigen unieke bedrijfssituatie, zowel voor een BtoB als BtoC omgeving. De workshop kan ook onderdeel uitmaken van een uitgebreider workshopprogramma.

Voor wie?

De workshop is gericht op iedereen die op regelmatige basis telefonisch prospects benaderd, om afspraken voor zichzelf of collega’s te maken. De workshop is geschikt voor zowel een kleine als grote groep mensen, die enige ervaring heeft met acquisitie of er binnenkort mee te maken krijgt.

Facts & figures

Speciale wensen

Al onze workshops worden op maat gemaakt. Tijdens de intake brengen we uw wensen en doelen in kaart, zodat we ze in het programma kunnen verwerken.
Onze workshops zijn uitermate geschikt voor uw netwerkbijeenkomst, seminarprogramma, congres of klantendag. Neem contact op voor meer informatie.
Het programma is dusdanig opgezet dat zowel ervaren als onervaren deelnemers een leerzame ervaring opdoen.

Een greep uit onze klantenportefeuille