Business to Business Acquisitie

//Business to Business Acquisitie
Business to Business Acquisitie2018-03-21T13:03:05+00:00

Meer leads, meer afspraken, meer klanten

Nieuwe klanten werven is van levensbelang voor de continuïteit van uw bedrijf. Naast al uw marketing, social media en netwerkinspanningen, blijft actieve acquisitie een effectieve manier om uw pipeline te vullen. Maar het plegen van ‘cold calls’ wordt door uw salesmensen meestal ervaren als een moeilijk en demotiverend proces. Daarbij maakt de AVG/GDPR-wetgeving koud bellen nog lastiger. Tijd dus voor een stevige nieuwe aanpak van 3to1 om meer en betere leads uit uw business to business acquisitie te genereren.

Om acquisitie succesvol toe te passen in uw organisatie is meer nodig dat het aanleren van communicatietrucjes, toepassen van slimme belscripts of stug doorbellen na de vijftigste “nee” van de dag. Sterker nog, die methoden werken alleen maar contraproductief. Om de scoringskans en conversie van uw totale acquisitie drastisch te verbeteren is een radicaal andere aanpak nodig. Een combinatie van social selling, referral marketing, creatief contact maken en een positieve opt-in verkrijgen van al uw prospects.

In de workshop Business to Business Acquisitie van 3to1 worden uw mensen stap voor stap meegenomen richting een positieve en effectieve acquisitieaanpak. Uw mensen acquireren met meer plezier, zijn creatiever in hun acties en uw prospects worden verrast door een prettige ‘human-to-human’ aanpak.

Informatie aanvragen

Doelen en resultaten

De par-5 methode als basis voor professionele acquisitie, zodat ieder klantcontact positief verloopt

Er zijn slechts enkele ‘tools’ nodig voor een effectieve acquisitie. Scripts, bezwaartechnieken, elevator pitches kunnen naar de prullenbak

Hoe kan inzet van de eigen persoonlijkheid een klik, rapport, flow of engagement worden gecreëerd?

Het inzetten van alle beschikbare offline en online tools, van Linkedin, trigger events, social media tot netwerken en social events.

Het geheim zit voor en na het persoonlijke contact: e-mail, DM, social media, Sales Navigator, hitlists, informatiesuites, CRM en andere tools.

In-company programma, flexibel van opzet

De workshop Business to Business Acquisitie is flexibel van opzet en duurt 1 tot 4 uur, afhankelijk van uw persoonlijke wensen, ambities en de huidige ervaring van de deelnemers. De inhoud is modulair opgebouwd en wordt gemodelleerd naar uw eigen unieke bedrijfssituatie. De workshop kan ook onderdeel uitmaken van een uitgebreider workshopprogramma.

Voor wie?

De workshop is gericht op iedereen die op regelmatige basis prospects benaderd of verantwoordelijk is voor business development. De workshop is geschikt voor zowel een kleine als grote groep mensen, die enige ervaring heeft met acquisitie of er binnenkort mee te maken krijgt.

Facts & figures

Speciale wensen

Al onze workshops worden op maat gemaakt. Tijdens de intake brengen we uw wensen en doelen in kaart, zodat we ze in het programma kunnen verwerken.
Onze workshops zijn uitermate geschikt voor uw netwerkbijeenkomst, seminarprogramma, congres of klantendag. Neem contact op voor meer informatie.
Het programma is dusdanig opgezet dat zowel ervaren als onervaren deelnemers een leerzame ervaring opdoen.

Een greep uit onze klantenportefeuille